1401/04/30 تعداد بازدید: 278
print
سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اعلام کرد؛ تمدید مهلت نخستین جشنواره طراحی لباس همسان مهارتی

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از تمدید مهلت ارسال طرح های نخستین جشنواره طراحی لباس همسان مهارتی تا روز یکشنبه 2 مرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، «غلامحسین حسینی نیا»، هدف از برگزاری این جشنواره را ترغیب و تشویق طراحان مهارتی برای ارائه ایده‌ها و طرح‌های نوین جهت دست‌یابی به الگوهای نوین در مد و لباس اداری، فراهم آوردن زمینه مناسب برای کشف، بروز و ظهور استعدادها و خلاقیت‌های نو، مرتبط با پوشاک و منسوجات هویت‌دار برشمرد.

وی اذعان داشت:  مالکیت مادی و معنوی طرح به سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تعلق داشته و با ذکر نام طراح ثبت خواهد شد و سازمان به هر نحوکه صلاح بداند می تواند از طرح استفاده کند.

حسینی نیا با تأکید بر اینکه لباس باید به گونه ای طراحی شوند که از راحتی لازم برای استفاده حداقل 8 ساعت در روز برخوردار باشد، گفت: این جشنواره در دو قالب، لباس فرم سازمانی در قالب نیم تنه (بتل) مهندسی ویژه آقایان و مانتو فرم سازمانی، پوشش سر  و قد مانتو زیر زانو ویژه بانوان در نظر گرفته  شده است و پوشش سر باید به نحوی طراحی شود که روی مانتو قرار گیرد و البسه طراحی شده بایستی دارای محل درج ایتکت ( مگنتی – برچسبی ) به شکل مناسبی باشد.

وی خاطرنشان ساخت: مقصود از لباس فرم سازمانی ، داشتن هویت سازمان آموزش فنی و حرفه ای در قالب بهره گیری از رنگ ، نشان سینه و.... می باشد .

بنابراین گزارش، متقاضیان می توانند تا روز یکشنبه 2/5/1401 آثار خود را ارسال کنند و طرح های ارسالی داوری شده و نتایج مسابقه از طریق وبسایت و سایر کانال های اطلاع رسانی سازمان اعلام خواهد شد.

همچنین متقاضیان برای شرکت در مسابقه، می بایست آثار خود را در قالب فایل pdf و یا فایل JPG  به ابعاد 300 dpi به آدرس https://irantvto.ir/index.aspx?siteid=1&&siteid=1&&siteid=1&pageid=17569 ارسال نمایند.

لازم به ذکر است که تهیه عکس از لباس دوخته شده مدنظر نبوده و آثار ارسالی صرفاً باید در قالب طرح تهیه شده باشند.

نظرات:

loader