1403/01/20 تعداد بازدید: 56
print
 برگزاری سومین دوره مسابقات ملی مهارت آزاد در رشته اپراتور لیفتراک

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی با همکاری شرکت ایران خودرو خراسان و معاونت توسعه منابع انسانی گروه صنعتی ایران خودرو این دوره از مسابقات را در مرحله استانی برگزار نمود.

برگزاری سومین دوره مسابقات ملی مهارت آزاد در رشته اپراتور لیفتراک اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی با همکاری شرکت ایران خودرو خراسان و معاونت توسعه منابع انسانی گروه صنعتی ایران خودرو این دوره از مسابقات را در مرحله استانی برگزار نمود. این دوره از مسابقات در مرحله استانی در ۸ استان کشور به صورت کتبی (آنلاین) و یکپارچه با معرفی ۲۴۰ نفر و با حضور ۱۷۱ رقابت کننده از کلیه شرکت های خودرو ساز و قطعه ساز فعال در سراسر کشور برگزار گردید.

ضمن تقدیر و تشکر از استان های البرز، قزوین، زنجان، کرمانشاه، مازندران، فارس و کلیه مراکز آموزشی که در برگزاری مرحله استانی این دوره از مسابقات همکاری نمودند،در خصوص آماده سازی بستر برگزاری این دوره از مسابقات به صورت آنلاین نیز از دانشگاه غیرانتفاعی فردوس مشهد تقدیر و تشکر می گردد. منتخبین استانی این دوره از مسابقات به مرحله کشوری (مسابقه عملی) راه می یابند و در تاریخ ۹ و ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری در شرکت ایران خودرو خراسان به رقابت خواهندپرداخت.


نظرات:

loader