1401/05/19 تعداد بازدید: 199
print
در روز اصحاب تلاشگر رسانه های ارتباط جمعی: پیام تبریک معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به مناسبت روز خبرنگار

معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت 17 مرداد و روز خبرنگار، پیام تبریکی صادر و از همراهی قشر تلاشگر اصحاب رسانه، خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع رسانی در توسعه نهضت مهارت افزایی تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، غلامحسین حسینی نیا طی پیام تبریکی به مناسبت 17 مرداد و روز خبرنگار، از همراهی، توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی این قشر تلاشگر تقدیر نمود.

در متن پیام به شرح چنین آمده است؛

والقلم ومایسطرون

 جان نباشد جز خبر در آزمون 

هر که را افزون خبر، جانش فزون

 روزنامه نگاران محترم

اصحاب محترم رسانه

تلاشگران عرصه اطلاغ رسانی؛ 

با سلام و تحیت 

 

بی شک ، آحاد خبرنگاران و اعضای جامعه رسانه ، گوش و زبان جامعه اند ؛ بینا ، شنوا و گویا و نقش بسزایی در فرهنگ سازی دارند و پیشرفت و توسعه ایران اسلامی بدون فرهنگ سازی در زمینه های مختلف به ویژه عرصه مهارت آموزی ممکن نیست . جایگاه گرانقدر اصحاب جهادگر رسانه در راستای ترویج و ارتقای گفتمان عمومی مهارت آموزی در جامعه و تحقق رسالت بزرگ سازمان آموزش فنی و حرفه غلامحسین حسینی نیا

معاون وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشورای کشور در مسیر تحقق نهضت مهارت افزایی و توانمندسازی سرمایه های انسانی و توسعه اشتغال مولد ، بیش از همیشه نمایان می باشد . از این رو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار ، بر خود لازم می دانم مراتب تقدیر و تشکر خود را از نقدهای سازنده و همراهی های بی دریغ رسانه ها در انعکاس اخبار « سازمان آموزش  فنی و حرفه ای کشور» ، نماد نهضت مهارت افزایی در استان که تجلی حمایت از علم و مهارت است ، ابراز نموده و توفیق روزافزون خبرنگاران و گزارشگران این مرز و بوم را از درگاه خداوند منان مسألت نمایم .

غلامحسین حسینی نیا

معاون وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور





 

نظرات:

loader