1397/11/03 تعداد بازدید: 817
print

هشتمین مرحله آزمون های سنجش مهارت متقاضیان صنعت ساختمان، تفاهمنامه ها 19 بهمن ماه در خراسان رضوی برگزار می شود.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، دوم بهمن ماه سال جاری ثبت نام اینترنتی هشتمین مرحله آزمون های متقاضیان صنعت ساختمان، تفاهمنامه های صنایع دستی، فرش و... در سال 1397 از آغاز  و تا نهم بهمن ماه ادامه می یابد.

هشتمین مرحله آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان، تفاهم نامه های (صنایع دستی، فرش و نان و غله و... ) سال جاری 19بهمن ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

این گزارش درخصوص نحوه ثبت نام متقاضیان در بخش های صنعت ساختمان، تفاهم نامه های(صنایع دستی، فرش و نان و غله و...) می افزاید: داوطلبان از دوم تا نهم بهمن ماه سال جاری با مراجعه به سایت http://advari.irantvto.ir    پس از خرید کارت اعتباری می توانند در حرفه مورد نظر خود ثبت نام نمایند.

بر اساس این گزارش، آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخش های صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها (صنایع دستی، فرش و نان و غله و...) بایستی پس از ثبت نام در آزمون از پانزدهم تا هفدهم بهمن ماه با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت نمایند.

داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی اداراه سنجش استان برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه های تعیین شده مراجعه نمایند.

 

نظرات:

loader