1397/09/03 تعداد بازدید: 793
print

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای مهارت های پیشرفته ارم مشهد: فرصت های مهیا شده جهت صاحبان اصناف در طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی بستر اشتغال را فراهم می سازد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، سیروس نخودچی با حضور در جلسه هیئت رئیسه اتحادیه تالارهای پذیرایی مشهد عنوان کرد: فرصت های مهیا شده جهت صاحبان اصناف در طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی بستر اشتغال را فراهم می سازد

وی ادامه داد: جهت توسعه و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای به دنبال آن هستیم از ظرفیت اصناف در قالب کارگاه های آموزشی استفاده کنیم تا مهارت آموزان در محیط کار واقعی آموزش های مهارتی مورد نیاز را فرا بگیرند.

وی همچنین به اهمیت فراگیری فنون پذیرایی و تشریفات جهت شاغلین این صنف اشاره کرد و گفت: تالارهای پذیرایی و باغسراها به عنوان محیط کار واقعی فضای مناسبی جهت آموزش های مهارتی کاربردی در اختیار دارند که باید از این ظرفیت استفاده شود.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 6 مشهد در رابطه با فرآیند اجرای این طرح ادامه داد: همه واحدهای صنفی فعال دارای مجوز از اتاق اصناف، می‌توانند به عنوان واحد پذیرنده برای مشارکت در این طرح تقاضا دهند. 

نظرات:

loader