1397/07/04 تعداد بازدید: 812
print

مرکز آموزش مهارت های پیشرفته ارم مشهد برای اولین بار در کشور رخداد چهارم باشگاه کارآفرینان نوجوان را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، رخداد چهارم باشگاه کارآفرینان نوجوان برای اولین بار در کشور در مرکز آموزش مهارتهای پیشرفته ارم برگزار شد.

 این رخداد که متولی آن سازمان آموزش و پرورش ، وزارت کار و سازمان آموش فنی و حرفه ای است برای اولین بار درکشور در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 6 مشهد به صورت پایلوت برگزار گردید.

در این رخداد شکیباییان معاون مرکز رشد و کارآفرینی آموزش و پرورش خراسان رضوی عنوان کرد: در این طرح 95 دانش آموز(50 پسر- 45 دختر)  در دو گروه سنی12 - 15 سال و 15 - 18سال تحت پوشش هستند که بر روی ویژگی های کارآفرینان و مهارتهای کارآفرینی این افراد کار می شود.

وی ادامه داد: این دانش آموزان 30 روز را در کمپ سپری کردند و مربیان سازمان آموزش فنی وحرفه ای، آموزش این افراد را برعهده داشتند که هر 2 هفته یک رخداد برگزار می شود که طی آن یک محتوا از تهران ارسال می شود و منتورهای مرکاپ (مرکز رشد کارآفرینی آموزش و پرورش ) این رخداد را اجرا می کنند.

معاون مرکز رشد و کارآفرینی آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه  این رخداد با تمرین های مختلف به مدت 2 سال ادامه دارد عنوان کرد: دراین برنامه بر روی تقویت مهارتهای نرم کارآفرینی تاکید می شود که خوشبختانه با همکاری خانواده ها با برنامه های جذابی همراه است.

 

نظرات:

loader