1397/09/05 تعداد بازدید: 761
print

رئیس مرکز مهارت های پیشرفته ارم مشهد خواستار ترغیب واحدهای صنفی متقاضی دریافت یا تمدید پروانه کسب از اتحادیه خدمات تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی ، به شرکت در طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، سیروس نخودچی در جلسه ای با حضور هیئت رئیسه اتحادیه صنف خدمات تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی مشهد طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی را تشریح و تبیین نمود.

وی اظهار کرد: این طرح با هدف ایجاد اشتغال مولد و پایدار در اصناف اجرا می شود و آشنایی با محیط کسب و کار، کسب تجربه و آماده سازی، ایجاد خودباوری در مهارت آموزی برای ورود به عرصه اشتغال و کارآفرینی، از جمله دستاوردهای اجرای این طرح است.

در ادامه افشین اکبری حداد رییس اتحادیه صنف خدمات تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی مشهد نیز با استقبال از اجرایی شدن این طرح در واحدهای صنفی عضو اتحادیه گفت: آمادگی لازم جهت اجرایی نمودن این طرح در سطح شهر وجود دارد و کارشناسان و متخصصان اتحادیه می توانند به عنوان استاد کار در این طرح همکاری داشته باشند.

وی ادامه داد: یکسان سازی و بروز رسانی دانش فنی اعضاء اتحادیه نیز در دستور کار هیئت مدیره اتحادیه قراردارد که با اجرایی شدن این طرح محقق خواهد شد.

 

در پایان پیشنهاد هدایت متقاضیان دریافت یا تمدید پروانه تاسیس واحد صنفی که فاقد تجربه کافی می باشند به طی نمودن دوره مهارت آموزی در محیط کار به رییس اتحادیه داده شد. 

 

 

نظرات:

loader