1395/12/24 تعداد بازدید: 1819
print

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی گفت: هدف ما فرهنگ سازی و توسعه کارآفرینی است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، افشین رحیمی در مراسم تقدیر از مدال آوران هفدهمین مسابقات ملی مهارت با بیان این نکته که فرهنگ کار آسیب دیده است اظهار کرد: هدف ما فرهنگ سازی و توسعه کارآفرینی است زیرا در غیر این صورت در آینده برای بسیار از مشاغل مجبور به استفاده از نیروی کار بیگانه خواهیم بود کما اینکه این اتفاق در صنعت ساختمان افتاده است.

وی با اشاره به راه اندازی مرکز جوار صنعت در شهرک صنعتی چناران هدف از ایجاد ان را افزایش بهره وری نیروی کارعنوان کرد و از افتتاح مرکز جوار صنعت شهرک صنعتی توس در سال آینده خبر داد.

وی همچنین از فعالیت بیش از 990 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در استان گفت و اضافه کرد: آموزش در سکونتگاه های غیررسمی نیز از سال 92 رونق گرفته است که از مجموع 63 نقطه آموزشی واقع در این مناطق 53  نقطه آموزشی واقع در 8پهنه سکونتگاه های غیررسمی شهر مشهد 12 نقطه توسط بخش دولتی و 41 نقطه توسط بخش خصوصی آموزش های لازم را ارائه می دهند.

رحیمی ایجاد و راه اندازی مرکز آموزش فنی و حرفه ای ویژه معلولین را منحصر بفرد خوانده و آن را در راستای توسعه عدالت اجتماعی عنوان کرد.

نظرات:

loader