1396/04/03 تعداد بازدید: 1870
print

همزمان با عید سعید فطر اسامی برگزیدگان مسابقه سفره هفت سین نوروز 96 اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی به نقل از دبیرخانه برگزاری مسابقه هفت سین سازمان اموزش فنی و حرفه ای کشور، از آنجا که آثار ارسالی شاخص های مد نظر  مسابقه مذکور را به طور کامل شامل نمی شدند، هیچ یک از 170 تعداد آثار ارسال شده اعم از عکس ، کلیپ و موشن گرافی، حائز رتبه اول، دوم و سوم مسابقه نشده و در نهایت 8 اثر(6 اثر منتخب کمیته داوران و 2 اثر منتخب نگاه مردمی) به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

ارزیابی آثار ارسالی مسابقه مذکور از دو طریق ارزیابی کمیته داوری و نگاه مردمی (امکان ثبت رأی بازدیدکنندگان،در صفحه ایران کامپت) انجام شد.

در بخش نماهنگ: اثر معصومه قربانی امیرآباد از استان سمنان به به دلیل نوآوری در چیدمان هفت سین در تاریخانه دامغان و مشارکت همکاران در ارائه اثر، در بخش موشن گرافی: اثر حمیده ضرغام پور از استان فارس  و در بخش عکس: اثر زینب عابدینی از استان زنجان به خاطر زیباترین کمپوزسیون  و استفاده از ظروف ایرانی به عنوان آثار برگزیده شناخته شدند.

در بخش چیدمان هفت سین: اثر محمد آیسته از سیستان و بلوچستان به دلیل نگاه متفاوت و مفهومی به مقوله هفت سین مهارتی، اثر احمد برزگری بافقی از استان یزد به دلیل چیدمان هفت سین در فضای باز طبیعی و استفاده از مواد و امکانات بومی، اثر طاهره محمدنژاد از استان خراسان جنوبی به خاطر استفاده مناسب از آرم سازمان در چیدمان، اثر جمیله صفری از ‌استان فارس ، به دلیل استفاده از سین رشته های مهارتی و اثر شهناز خلدی از استان سمنان برای استفاده از آرم سازمان در چیدمان و هارمونی رنگ سازمانی انتخاب شدند.

به مناسبت عید سعید فطر، به آثار منتخب مسابقه سفره هفت سین، جوایز نقدی اهدا شد و همچنین لوح تقدیر برگزیدگان متعاقباً ارسال می شود. 

شایان ذکر است، مسابقه مذکور در راستای پاسداشت فرهنگ و آیین کهن ملی و تاریخی کشورمان و ایجاد فضای نشاط و رقابت سالم و سازنده بین همکاران ستادی و استانی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای سراسر کشور در محورهای عکاسی، نماهنگ (کلیپ) و موشن گرافی برگزار شد.



 

نظرات:

loader