1396/08/06 تعداد بازدید: 658
print

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی در گردهمایی روسای ستادی و مراکز آموزشی استان گفت: کمیت در کنار کیفیت آموزشی ارزشمند و مهم است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، افشین رحیمی در گردهمایی سالانه روسای ستادی و روسای مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان اظهار کرد: اگرچه در حوزه آموزش کمیت مهم است اما تنها ملاک ارزیابی نبوده و برای ما کیفیت آموزش نیز بسیار حائز اهمیت است.

وی خواستار انگیزه و احساس مسوولیت بیشتری از سوی روسای مراکز اموزشی شده و با بیان اینکه کشور در حال حاضر درگیر معضل بیکاری است ادامه داد: آموزش فنی و حرفه ای به عنوان متولی آموزش های مهارتی بایستی نقش خود را به خوبی در رفع این مساله ایفا نمایند و این نیازمند تلاش و همت دست اندرکاران این حوزه می باشد.

رحیمی خاطر نشان کرد: در همین راستا لازم است تا  تدابیر لازم اندیشیده شود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات مهارت جهانی در ابوظبی از صعود تیم ایران در رنکینگ جهانی خبر داد و ادامه داد: افزایش تعداد اعضا تیم ایران نیز نشان از ایجاد فرصتی برای کسب تجربه بیشتر و بهره گیری از آن در سالهای آتی دارد.

رحیمی همچنین از سهم 11 درصدی خراسان رضوی در  اعضا تیم ملی کشور گفت و اضافه کرد: امید است که با برنامه ریزی و تلاش بیشتر  در سال های آتی شاهد کسب مدال از سوی نخبگان مهارتی استان در مسابقات جهانی باشیم.

وی این مسابقات را فرصتی برای کسب ایده های نو در اجرای هرچه بهتر ان رد داخل کشور عنوان کرد.

نظرات:

loader