1396/02/04 تعداد بازدید: 1807
print
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی خبر داد: ارائه بالغ بر 140 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی در سکونت گاه های غیر رسمی در سال 95

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی گفت: طی سال گذشته بیش از 140 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی در حوزه سکونت گاه هیا غیر رسمی از سوی بخش دولتی به اجرا در آمده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، افشین رحیمی در خصوص عملکرد آموزشی این اداره کل در بخش سکونت گاه های غیر رسمی توسط بخش دولتی در سال 95 اظهار کرد: با عنایت به اهتمام ریاست سازمان آموزش فنی و حرفه ای به توسعه آموزش های مهارتی در سکونت گاه های غیر رسمی و با توجه به ضرورت توانمندسازی ساکنین این مناطق در سال گذشته 147 هزار و 706 نفر ساعت آموزش مهارتی در این بخش به اجرا درآمده است.

وی افزود: بر این اساس 715 نفر از ساکنین سکونت گاه  های غیر رسمی موفق به مهارت آموزی در کارگاه های ثابت و سیار بخش دولتی شده اند.

وی با اشاره به فعالیت بخش غیر دولتی در مناطق فوق از ادامه روند توجه به توانمند سازی جمعیت سکونت گاه های غیر رسمی جهت جلوگیری از بروز ناهنجاری های اجتماعی از طریق ایجاد اشتغال توسط کارآموزان گفت.

نظرات:

loader