1395/09/22 تعداد بازدید: 2459
print

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی گفت: توزیع کارت ورود به جلسه هفتمین مرحله آزمون های سراسری سنجش مهارت و آزمون های متقاضیان صنعت ساختمان از 22 آذر ماه جاری در استان آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، افشین رحیمی اظهار کرد: توزیع کارت ورود به جلسه هفتمین مرحله آزمون های سراسری سنجش مهارت و آزمون های متقاضیان صنعت ساختمان از امروز(22 آذر ماه جاری) همزمان با سراسر کشور در استان آغاز و تا 24 این ماه ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: هفتمین آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله و... ) روز پنجشنبه 25 ماه جاری برگزار می شود.

وی با اشاره به مراحل اجرای آزمون های سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخش های صنعت ساختمان با مراجعه به سامانهhttp://advari.irantvto.ir  و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی،کارت ورود به جلسه خود رادریافت خواهند کرد.

رحیمی افزود: متقاضیان شرکت در هفتمین  آزمون سراسری سنجش مهارت نیز می توانند با مراجعه به سامانه http://azmoon.portaltvto.com نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.



نظرات:

loader