1396/06/23 تعداد بازدید: 1215
print
در دیدار مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی و رییس شورای اسلامی شهر مشهد مطرح شد: توسعه زمینه های همکاری با شهرداری

در دیدار مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی و رییس شورای اسلامی شهر مشهد تاکید شد: سوق دادن آموزش های مهارتی در راستای ایجاد اشتغال

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، افشین رحیمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان به همراه معاونین و تعدادی از روسای ستادی به دیدار محمدرضا حیدری رییس شورای اسلامی شهر مشهد رفت.

در این نشست حیدری ضمن اظهار خرسندی از ورود آموزش فنی و حرفه ای به عرصه بسترسازی اشتغال افزود: با ارائه آموزش های مطلوب مهارتی می توان به سمت ایجاد اشتغال حرکت کرد.

وی همچنین برلزوم توسعه همکاری های بین آموزش فنی و حرفه ای و شهرداری  تاکید کرد.

در ادامه این نشست رحیمی ضمن تبریک آغاز کار پنجمین شورای اسلامی شهر مشهد و  با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری از آموزش های مهارتی به عنوان عاملی اثر گذار در تولید نام برد و در توضیح افزود: تولیدی پایدار است که دارای کیفیت کافی و لازم باشد و کیفیت بالا نیز تابعی از نیروی کار ماهر می باشد.

وی تصریح کرد: هدف ما سوق دادن آموزش ها به سمت و سویی است که به اشتغال 100 درصدی منجر شود.

وی افزود: در همین راستا لازم است تا زمینه های همکاری با شهرداری به خصوص در حوزه سکونتگاه های غیررسمی توسعه یابد و بدین جهت آموزش فنی و حرفه ای استان این آمادگی را دارد تا در فرهنگسراهای شهرداری با همکاری آموزشگاه های آزاد به ارائه آموزش های مهارتی اقدام نماید.

رحیمی همچنین از امکان ارائه آموزش های کوتاه مدت در بوستان های سطح شهر گفت و اضافه کرد: این امر نه تنها به فرهنگ سازی اشتغال و مهارت آموزی کمک خواهد نمود بلکه انگیزه حضور در دوره های تکمیلی آموزش های مهارتی و در نهایت اشتغال را افزایش خواهد داد.

 

 

نظرات:

loader