1396/08/02 تعداد بازدید: 1115
print
تبادل تفاهمنامه همکاری بین کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار جواهرات و سنگ های نیمه قیمتی ایران و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی

کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار جواهرات و سنگ های نیمه قیمتی ایران و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی تفاهمنامه همکاری منعقد نمودند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، با حضور محمدجواد پیش بین رییس کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار جواهرات و سنگ های نیمه قیمتی ایران و افشین رحیمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی تفاهمنامه همکاری طرفین با موضوع همکاری متقابل در توسعه علوم گوهر سنگ ها و ایجاد فضای انگیزشی و مناسب کسب و کار و بر مبنای استانداردها، به امضا رسید و مبادله شد.

این تفاهمنامه با توجه به اهمیت آموزش های فنی و حرفه ای  و استفاده حداکثری از توان  واحدهای دیگر از یکسو و اهمیت این گونه آموزش ها در حوزه گوهر سنگ ها به خصوص گوهر شناسی، طراحی و تراش گوهر سنگ ها و آشنایی با آنها و ایجاد امکان فراگیر شدن علوم مربوطه، در جهت ایجاد انگیزه اشتغال مولد و مزیت دار و حمایت از استعدادهای موجود و با در نظر گرفتن  اصول اقتصاد مقاومتی به امضا رسیده است.

در بخشی از این تفاهمنامه طرفین متعهد می گردند که به منظور ارتقاء سطح کیفی دانش آموختگان نسبت به برنامه ریزی و برگزاری مسابقات حرفه ای، همایش ها ، ورکشاپها در حوزه جواهرات و گوهر سنگ ها به طور مشترک اقدام نمایند.

همچنین برگزاری دوره های آموزشی با اولویت بهره گیری از توان آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای آزاد و مراکز دولتی بخشی دیگر از مفاد این تفاهمنامه می باشد.

نظرات:

loader