1396/01/28 تعداد بازدید: 1969
print

در دیدار مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی و مدیر کارخانه ریسندگی، بافندگی و پوشاک جامعه مباحث آموزشی مورد نیاز صنعت پوشاک و مدل های آموزشی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، افشین رحیمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی و داوودی مدیر کارخانه ریسندگی، بافندگی و پوشاک جامعه در نشستی به بررسی امکان ایجاد مرکز جوار کارگاهی مجموعه مذکور پرداختند و مقرر شد که کارشناسان مجموعه جامعه ضمن بازدید از نمونه های مشابه به مطالعه کارشناسانه بپردازند.

در این نشست رحیمی ضمن معرفی سازمان آموزش فنی و حرفه ای و مدل  آموزشی سازمان متبوع خود، از آمادگی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان جهت ارائه آموزش های مورد نیاز نیروی انسانی شاغل در کارخانه ریسندگی، بافندگی و پوشاک جامعه با حضور اساتید بین المللی با همکاری یونیدو خبرداد که مورد استقبال مدیر کارخانه ریسندگی، بافندگی و پوشاک جامعه قرار گرفت.

در ادامه خطوط تولید، تولید مواد اولیه به نخ، رنگرزی نخ، تولید نخ به پارچه و در نهایت تبدیل بخشی از پارچه های تولیدی به کت و شلوار مورد بازدید مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی قرار گرفت.

نظرات:

loader