1395/08/09 تعداد بازدید: 1723
print
نشست مشترک مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی و رییس مجمع نمایندگان استان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی در نشست رییس مجمع نمایندگان استان گفت: باید قوانین از موازی کاری دستگاه ها با سازمان آموزش فنی و حرفه ای جلوگیری نمایند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، افشین رحیمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی  در نشستی با حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی و رییس مجمع نمایندگان استان به تبیین زمینه های مهارت آموزی و تاثیر آن در بحث اشتغال جوانان و حل معضل بیکاری در جامعه  پرداخت.

رحیمی در این نشست بر لزوم استفاده از ظرفیت خیرین و سمن ها و ایجاد زمینه انعقاد تفاهمنامه های همکاری اجرایی با صنایع، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی تاکید کرد و گفت: ضروری است تا به مهارت آموزی دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی توجه بیشتری صورت گیرد.

وی با اشاره به برخی از اشکالات قانونی موجود خواستار اصلاح و تصویب قوانین حمایتی در حوزه سیاست گذاری کلان و یکسان در زمینه مهارت آموزی شده و ادامه داد: ضروری است تا با مصوب نمودن قوانین جدید از موازی کاری دستگاه های اجرایی در ارائه آموزش های مهارتی جلوگیری شود.

در ادامه جلسه رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی در سخنانی با اشاره به ظرفیت های گردشگری شهرستان های مختلف استان بر استفاده از این ظرفیت تاکید کرد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی همچنین از تاثیر مهارت آموزی بر زندگی افراد و رویکردهای جامعه و لزوم توسعه کارآفرینی و ارزش های کار گفت.

نظرات:

loader