1396/08/06 تعداد بازدید: 738
print
برپایی آیین تجلیل از مقام آوران مسابقات قرآن و ورزشی ویژه  کارکنان آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی و همچنین راه یافتگان به مرحله کشوری هجدهمین مسابقات ملی مهارت

مقام آوران مسابقات قرآن و ورزشی ویژه کارکنان آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی و همچنین راه یافتگان به مرحله کشوری هجدهمین مسابقات ملی مهارت مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، طی مراسمی با حضور مقامات استانی و شهری، از نفرات برتر مسابقات قرآن ویژه کارکنان و همچنین از نفرات برتر مسابقات سراسری ورزشی ویژه بانوان همکار تجلیل شد.

تقدیر از نفرات برتر مسابقات آزاد مهارت و همچنین جوانان راه یافته به مرحله کشوری هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت بخشی دیگر از این مراسم بود.

براساس این گزارش در مراسم مذکور از محمد حسن شریعتی، عباس مهاجر بعد،محمد حیاتی، سعید رضائیان و آمنه قسیمی، خدیجه رفیعی و فاطمه فتحی  به عنوان همکاران حائز رتبه برتر مسابقات قرآن در رشته های مختلف تقدیر شد.

مریم ربانی نیزبه عنوان شرکت کننده رشته شطرنج مسابقات کشوری ورزش بانوان مورد تقدیر قرار گرفت.

در گروه مسابقات آزاد مهارتی نیز از مهدی منتظمی، سید رضا عابدی و علی خودآرامی به عنوان نفرات اول تا سوم رشته اپراتور لیفتراک تجلیل به عمل آمد.

در بخش الگوهای برتر تدریس نیز در دو گروه مربیان بخش دولتی و مربیان آموزشگاه های آزاد تقدیر شد.

راه یافتگان به مرحله شکوری هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته های مختلف نیز از دیگر تجلیل شوندگان این مراسم بودند.

 

 

نظرات:

loader