1396/07/06 تعداد بازدید: 994
print
معاون دانشگاه آزاد و رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای سما تربت جام: باید دانشجویانی آچر بدست تربیت شوند

در نشست رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای تربت جام با معاون دانشگاه آزاد و رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای سما شهرستان بر نیاز جامعه به آموزش های مهارتی تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، مهدی سرداریان رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای  تربت جام با معاون دانشگاه آزاد و رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای سما شهرستان دیدار کرد.

در این دیدار کربلائی  معاون دانشگاه و رئیس آموزشکده  فنی و حرفه ای سما  تربت جام اظهار کرد: برای بسترسازی توسعه پایدار در کشور باید نظام آموزشی نظری به سمت آموزش‌های مهارتی حرکت کند

. وی افزود: باید دانشجویانی را تربیت کنیم که برای پیوستن به بازار کار، نیازمند آموزش‌های مهارتی جدید نباشند و آچر بدست باشند.

همکاری متقابل در بحث مهارت آموزی ، تشکیل جلسات همفکری برای ارائه مهارت های تخصصی و کاربردی منجر به ایجاد اشتغال در استان از دیگر مواردی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سرداریان رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای تربت جام  با اشاره  به خیل عظیم جویندگان شغل تحصیل کرده فاقد مهارت، تربیت نیروی کار ماهر و متخصص و ارتقای سطح مهارتی آحاد جامعه را در ایجاد اشتغال مولد و پایدار و توانمندسازی نیروی کار غیر قابل انکار دانست  و آمادگی مرکز آموزش فنی و حرفه ای  را جهت تعامل و همکاری متقابل در خصوص آموزش های جوار دانشگاهی اعلام نمود.

 

 

نظرات:

loader