1396/07/13 تعداد بازدید: 668
print
شورای مهارت تربت جام با هدف  بررسی راهکارهای لازم جهت عملیاتی نمودن طرح مهارت آموزی در محیط واقعی کار تشکیل جلسه داد

در شورای مهارت تربت جام که با هدف بررسی راهکارهای لازم جهت عملیاتی نمودن طرح مهارت آموزی در محیط واقعی کار تشکیل شد بر مهارت آموزی بعنوان مبنای اشتغال پایدار تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، دومین جلسه شورای مهارت تربت جام با هدف  بررسی راهکارهای لازم جهت عملیاتی نمودن طرح مهارت آموزی در محیط واقعی کار   با حضور شافعی معاون فرماندار شهرستان  و روسای و نماینده های  ادارات  تامین اجتماعی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، بهزیستی، بنیاد شهید، صنعت معدن و تجارت، کمیته امداد، رئیس اتاق اصناف و مرکز آموزش فنی و حرفه ای برگزار شد. 

شافعی در این جلسه با اشاره به عزم جدی دولت در ایجاد اشتغال پایدار و اعطای تسهیلات اشتغالزایی، مهارت آموزی را محور این سیاست دانست و گفت: تلاش خواهد شد اعطای تسهیلات برابر آموزش ها و گواهینامه دوره های آموزشی اعطا گردد.
وی فرصت مهارت آموزی در محیط کار واقعی را از مغتنم شمرده و گفت: در این طرح ها مهارت آموز طی هماهنگی با واحد صنفی در محل کار حضور پیدا می کند و ضمن فعالیت در آن واحد گواهینامه لازم را اخذ می نماید و این مبنای ایجاد اشتغال و اعطای تسهیلات خواهد شد.

شافعی بر لزوم جدیت در اجرای این طرح در شهرستان با همراهی ادارات متولی از جمله صنعت معدن و تجارت و فنی و حرفه ای تاکید و گفت: به زودی این طرح در شهرستان اجرایی خواهد شد .

و در ادامه جلسه مهدی سرداریان رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای تربت جام خواستار همکاری بیش از پیش دستگاههای مرتبط در خصوص عمیلیاتی شدن طرح مهارت آموزی در محیط واقعی کار در شهرستان شد.

 

نظرات:

loader