1396/05/05 تعداد بازدید: 871
print
تبیین طرح کارورزی در مهارت آموزی در محیط کار واقعی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری رشتخوار

جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان رشتخوار با حضور فرمماندار شهرستان در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، به مناسبت هفته ملی مهارت جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان رشتخوار با حضور فرمماندار شهرستان در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان برگزار شد.

در این جلسه در این جلسه خالقدادعرب،فرماندار شهرستان ضمن تقدیر از اعضای کارگروه، از کسب رتبه اول استانی شهرستان رشتخوار در جذب اعتبارات پشتیبان مشاغل خانگی خبر داد.

 وی افتتاح سایت کارورزی شهرستان در جذب جوانان فارغ التحصیل جویای کار دانشگاهی در مراکز صنعتی،تعاونی و اعطای دستمزد و حق بیمه به این عزیزان را جزو سیاست های خردمندانه دولت تدبیر و امید دانست که در شهرستان رشتخوار اجرایی گردیده است.

در ادامه جلسه علیرضا ترابی مقدم، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای رشتخوار به تبیین طرح کارورزی و مهارت آموزی در محیط کار واقعی پردخات.

وی در ادامه ضمن ارائه گزارش عملکرد مرکز از ابتدای سال درخصوص دو طرح ذکرشده ، پیشی گرفتن 10 درصدی از تعهدات را را ناشی از همکاری ادارات صنعت،معدن وتجارت،تعاون،کارورفاه اجتماعی و اتاق اصناف در معرفی واحدهای پذیرنده و سایر ادارات و نهادهای مشمول طرح در معرفی کارآموز وافراد متقاضی عنوان کرد.

 

نظرات:

loader