1396/11/08 تعداد بازدید: 804
print

در نشست رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای رشتخوار و نمایندگان فرمانده نیروی انتظامی و پایگاه مقاومت بسیج شهرستان راه های عملیاتی نمودن تفاهم نامه ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، علیرضا پایداررییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای رشتخوار در نشست مشترک با نمایندگان فرمانده نیروی انتظامی و پایگاه مقاومت بسیج شهرستان رشتخوار، از آمادگی مرکز، برای برگزاری کلیه ی دوره های آموزشی در دو نوبت صبح و عصر ، اجرای دوره های آموزشی برای خانواده ی نیروی مسلح و برگزاری کلاس های، در روستاها در قالب بسیج سازندگی ، اردوهای جهادی و حلقه های صالحین خبر داد.

در ادامه نیز سرهنگ عرب نماینده نیروی انتظامی عنوان داشت که آن ارگان آمادگی کامل جهت همکاری برای برگزاری کلاس های آموزشی فنی و حرفه ای هدفمند و تاثیر گذار برای کارکنان وظیفه، پرسنل کادر و خانواده ای کارکنان نظامی را دارد.

نماینده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رشتخوار اذعان داشت: آموزش های فنی و حرفه ای باعث هدفمندی وام های داده شده به بسیجیان می شود.

وی خواستار افزایش تنوع در رشته های آموزشی و ارائه دوره های کوتاه مدت شد و حمایت خود را از معتادین بهبود یافته جهت اشتغال و برگزاری کلاس های آموزشی اعلام نمود.

در ادامه  حاضرین از کارگاه های آموزشی ، تجهیزات ، منابع و توان بالقوه مرکز ، جزئیات و مشکلات اجرایی تفاهم نامه فیما بین ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی که در راستای غنی سازی دوران خدمت و زمینه سازی اشتغال در پایان دوران خدمت می باشد ، بازدید نمودند.

 

نظرات:

loader