دیدار رئیس زندان تربت جام با رئیس اداره فنی و حرفه ای شهرستان
1401/07/11 تعداد بازدید: 308
print
دیدار رئیس زندان تربت جام با رئیس اداره فنی و حرفه ای شهرستان

در راستای اجرایی نمودن توافقات جهت استفاده از ظرفیت های موجود مرکز آموزش فنی و حرفه ای و تعاملات فی مابین ، رئیس اداره زندان تربت جام با حضور در محل مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان تربت جام با مهدی سرداریان رئیس مرکز دیدار و گفتگو کردند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای تربت جام در دیدار با رئیس اداره زندان شهرستان هدف از این نشست را اجرایی کردن توافقات جهت استفاده از ظرفیتهای موجود اداره آموزش فنی و حرفه ای و ارتقاء وضعیت آموزشهای ارائه شده توسط این مرکز جهت کمک به ارتقاء سطح توانایی مهارتی زندانیان با رویکرد اشتغال محور عنوان کرد.

مهدی سرداریان افزود : آموزشهای فنی و حرفه ای در زندان ها بسیار سازنده و تاثیر گذار است و ضمن موجبات کسب مهارت ،  زمینه ساز اشتغال زایی مددجویان زندان  می شود.

سرداریان عنوان کرد : در این نشست در خصوص نحوه ارائه و ادامه خدمات آموزشی به زندانیان طبق برنامه پیش بینی شده ،شروع دوره های آموزشی رشته های مورد نیاز در حوزه ایجاد اشتغال و افزایش سطح درآمد زندانیان پس از آزادی و تجهیز استفاده از مددجویان متخصص به عنوان مربی در برخی رشته های آموزشی و همچنین نحوه برگزاری کلاسهای آموزشی بحث و تبادل نظر شد .

رئیس اداره زندان تربت جام  ضمن تشکر از مجموعه فنی و حرفه ای در ارائه خدمات مهارتی به مددجویان زندان در سالیان گذشته  گفت : ترغیب و تشویق مددجویان به منظور مشارکت در کلاسهای فنی و حرفه ای جزء اولویت های ما است . تجربه نشان داده مادامیکه مددجویان در طول ایام تحمل حبس در کلاسهای کسب مهارت و حرفه آموزی شرکت نموده اند مجدداً بازگشت به زندان ها نداشته اند مگر درصد بسیار اندک ، تمام تلاش اداره زندان آموزش و ایجاد مهارت برای مددجویان است تا در هنگام آزادی بتوانند شغلی برای خود ایجاد کنند تا شرمنده خانواده خود نباشند

 

 

 

 

نظرات:

loader