برگزاری نمایشگاه توانمندی های مهارت آموختگان روستاهای قلعه خاکی و کلاته عبدالصمد بخش بوژگان تربت جام
1401/07/11 تعداد بازدید: 163
print
برگزاری نمایشگاه توانمندی های مهارت آموختگان روستاهای قلعه خاکی و کلاته عبدالصمد بخش بوژگان تربت جام

فرماندار تربت جام و بخشدار بوژگان به همراه رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای از نمایشگاه یکروزه توانمندیهای بانوان روستای های قلعه خاکی و کلاته عبدالصمد بخش بوژگان بازدید نمود.

فرماندار تربت جام و بخشدار بوژگان به همراه رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای از نمایشگاه یکروزه توانمندیهای  بانوان روستای های قلعه خاکی و کلاته عبدالصمد بخش بوژگان بازدید  نمود.

مهدی سرداریان رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای تربت جام در حاشیه این نمایشگاه به دستاوردهای مهارت آموختگان روستاهای قلعه خاکی و کلاته اشاره کرد و افزود: در این نمایشگاه که با همت مهارت آموختگان حرفه های روبان دوزی و خیاطی وبا همکاری کمیته امور بانوان ، بخشداری، دهیاری و اهالی روستا برگزار شده است توانائی مختلف مهارت آموختگان در قالب استاندارد دوره اجرا شده در معرض دید بازدید کنندگان قرارگرفته است.

وی افزود : مرکز آموزش فنی و حرفه ای تربت جام در سال 1399 در حوزه آموزش روستایی بیش از 500 نفر دوره معادل 126000 نفر ساعت به گروه های هدف  ساکنین مناطق روستایی ، زنان خانه دار و سرپرست خانوار، ساکنین مناطق محرو و مرزی آموزش های مهارتی ارائه نموده است.

فرماندار تربت جام در این بازدید از تلاش مرکز آموزش  فنی وحرفه ای شهرستان که با توجه به محدودیت های موجود در روستاهای شهرستان و خشکسالی های چندین ساله، به اجرای برنامه های از این قبیل فرهنگ کار جمعی و روحیه کارآفرینی و مهارت آموزی دربین مردم ، خصوصا زنان روستائی  اقدام نموده تقدیر و تشکر نمود.

نظرات:

loader