پیام معاون وزیر کار و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت هفته ملی مهارت؛
1402/05/07 تعداد بازدید: 21
print
پیام معاون وزیر کار و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت هفته ملی مهارت؛

نقش برجسته و ممتاز مهارت آموزی در ایجاد اقتصادی پویا و رو به رشد

 

نقش برجسته و ممتاز مهارت آموزی در ایجاد اقتصادی پویا و رو به رشد

 

 
 

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به‌مناسبت « هفته ملی آموزش های فنی و حرفه ای» پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در متن پیام غلامحسین حسینی نیا، آمده است: 

خانواده بزرگ سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

یکی از شاخص های مهم توسعه اقتصادی هر کشور، میزان تخصص و مهارت  شهروندان و ایجاد بستر اشتغال نیروهای فعال آن جامعه می باشد. با وجود نمادهای اصلی و مختلف که در ایجاد اقتصادی پویا و رو به رشد مؤثرند، مهارت آموزی نقشی برجسته و ممتاز در این زمینه دارد. اجرای برنامه های مهارت آموزی علاوه بر تغییرات مثبت رفتاری، افزایش بهره وری و کارآیی تحرک اجتماعی،  پیشرفت شغلی، گسترش خلاقیت  و نوآوری را در پی خواهد داشت.
نقش نیروی انسانی توانمند و ماهر به عنوان عنصر کلیدی، در تحقق شعار سال 1402 نامگذاری شده از جانب مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با عنوان «مهار تورم و رونق تولید»، نمایان و این امر مسئولیت خطیری بر دوش فعالان عرصه مهارت آموزی  کشورنهاده است. 
اینجانب فرا رسیدن «ششم مرداد؛ روز ملی آموزش های فنی و حرفه ای» و «هفته ملی مهارت» که متقارن با ایام شهادت سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)  که یادآور حماسه بزرگ ایثار و جوانمردی در تاریخ بشریت می باشد را گرامی داشته و به همه حق طلبان و آزادگان جهان و مردم عزادار و متدین ایران عزیز تسلیت عرض می‌نمایم و برای خانواده بزرگ سازمان آموزش فنی و حرفه ای،  تلاشگران، خیرین، شرکاء اجتماعی، آموزشگاه های آزاد، کارآفرینان و دست اندرکاران عرصه  مهارت آموزی توفیق روز افزون  در جهت ارائه خدمات بهتر و ارزشمند تر با هدف مهارت آموزی و رونق اشتغال و‌ رفع معضل بیکاری از خداوند قادر متعال را خواهانم.
نظرات:

loader