1400/07/11 تعداد بازدید: 254
print
🔻 تشریح دستاوردهای سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به کهگیلویه و بویراحمد از موافقت با تامین مالی و اعتباری 10مگاپروژه تا راه اندازی مرکز آموزش فنی و حرفه ای

 🔻 تشریح دستاوردهای سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به کهگیلویه و بویراحمد/ از موافقت با تامین مالی و اعتباری 10مگاپروژه تا راه اندازی مرکز آموزش فنی و حرفه ای آیت الله ارغوانی فرد، سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد:

🔹 خوشبختانه حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان‌های استان، باعث شناخت جامع و کاملی از مشکلات و معضلات حوزه‌های مختلف به ویژه اشتغال، کسب و کار، موانع سرمایه گذاری،ظرفیت های موجود در این مناطق شد.

🔹 نبود مهارت‌های متناسب با بازار کار و کافی نبودن آموزش‌های کاربردی، مشکل اساسی اشتغال استان است که مقرر شد با مشارکت مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای و آموزش عالی، ظرفیت های استان در بخش های مختلف مورد بازبینی قرار گرفته و نیازسنجی آموزشی متناسب با نیازهای بازارکار شکل گیرد .

🔹 به روزرسانی و رفع مشکلات سامانه جامع روابط کار، پیگیری جدی برای حذف بروکراسی اداری و ضوابط دست و پاگیر به منظور  تسهیل در دریافت مجوز های کسب و کار از دیگر دستاوردهای سفر استانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود.

🔹 دکتر عبدالملکی با حمایت جدی از فعالان اقتصادی و تامین مالی و اعتباری مبتنی بر قرارداد 10مگاپروژه به منظور توسعه و رونق تولید در استان، موافقت کرد. 🔹 همچنین با ایجاد مرکز گلخانه آموزشی ملی در رسته گیاهان دارویی در استان با همکاری وزارت جهاد کشاورزی موافقت شد.

🔹 تاسیس و راه اندازی مرکز آموزش فنی و حرفه ای در شهرستان مارگون و پرداخت تسهیلات کم بهره تا سقف 10میلیون تومان به متقاضیان برای راه اندازی کسب وکارهای خرد در سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصویب شد.

🔹 یکی از درخواست های مردم در تسهیلات روستایی رفع محدودیت پرداخت تسهیلات به طرح‌های دامداری در آیین نامه اجرایی قانون اشتغال روستایی بود که دکتر عبدالملکی با رفع این محدودیت نیز موافقت کرد.

نظرات:

loader