1400/07/04 تعداد بازدید: 1176
print

 🔹طی حکمی از سوی غلامحسین حسینی نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، « سید مازیار علوی» به سمت «مدیر کل حوزه ریاست، حقوقی، روابط عمومی و امور بین‌الملل» سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور منصوب شد. پیش از این رضا نصری عهده دار این سمت بود.

در این حکم آمده است:

جناب آقای سید مازیارعلوی سلام علیکم نظر به سوابق، تخصص و تعهد جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت «مدیر کل حوزه ریاست، حقوقی، روابط عمومی و امور بین‌الملل» سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور منصوب می‌شوید.

انتظار دارد با حسن تدبیر و ارتباط منسجم با معاونین، مدیران ستادی و ادارات کل استانی اهتمام خود را جهت انجام بهینه امور، ارتقاء سطح کیفی فعالیت‌ها و برنامه‌های حوزه کاری برابر شرح وظایف پست سازمانی و نیز تعامل سازنده با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، برقراری ارتباط موثر با مراجعین محترم و ارایه پیشنهادهای سازنده سازمان را در رسیدن به اهداف خود یاری نمایید.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال، ضمن بهره‌گیری از توانایی‌های فنی و کارشناسی همکاران و اهتمام لازم در سایه تعامل و همکاری با سایر دستگاه‌های کشور و با رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» «قانون مداری»، دولت مردمی در انجام مسوولیت محوله موفق و موید باشید.

غلامحسین حسینی نیا 

نظرات:

loader