1400/09/09 تعداد بازدید: 428
print
وبینار راهکارهای ارتقای خدمت رسانی به خانواده معزز شهدا و ایثارگران سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار شد

وبینار راهکارهای ارتقای خدمت رسانی به خانواده معزز شهدا و ایثارگران سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور  8 آذر سال جاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، وبینار هم اندیشی بررسی راهکارهای ارتقای خدمت رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران، 8 آذر سال 1400، با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان، مشاور رئیس سازمان در امور ایثارگران، تعدادی از مدیران ستادی و استانی و همچنین نمایندگانی از ایثارگران ستاد و استان ها در سالن مهارت سازمان برگزار شد.

 

امیرمیمنت آبادی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در وبینار هم اندیشی بررسی راهکارهای ارتقای خدمت رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران، بر تحرک، نو آوری و ایجاد خلاقیت به عنوان بنای مدیریتی سازمان تاکید کرد.

 

در ادامه، میمنت آبادی ضمن اشاره به تشکیل کمیته ایثارگران سازمان گفت: توقع داریم این کمیته پیگیری های لازم را انجام داده تا قوانین مربوط به حقوق ایثارگران با کیفیت و در سریعترین زمان ممکن اجرا شود.

 

وی با اشاره به قانون تبدیل وضعیت ایثارگران گفت: بر اجرای کامل این قانون در خصوص تبدیل وضعیت همه ایثارگران تاکید داریم و طوری برنامه ریزی کرده ایم که تا پایان آذر ماه به وضعیت دلخواه نزدیک شویم.

 

میمنت آبادی، به اراده سازمان برای حل مشکلات پیش روی اجرای این قانون اشاره کرد و گفت: در حال پیگیری مشکلات و حل آن ها هستیم، نباید با اجرای این قانون پست و حقوق ایثارگران تنزل پیدا کند و تا پایان سال 1400 باید این قانون اجرا شود.

 

وی تأکید کرد: باید آمادگی تغییر رویکردها را در سازمان ایجاد کنیم، زیرا سیاست دولت سیزدهم مبتنی بر تغییر نگاه هاست.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اظهار داشت : اساس کارها باید  بر اساس تحرک و ایجاد خلاقیت باشد، اگر انتظارات برآورده شود، تغییرات هم اتفاق خواهد افتاد، یقینا تغییراتی را دنبال خواهیم کرد که خروجی مثبت داشته باشند.

در این نشست همچنین نظام چوبینه، مشاور رئیس سازمان در امور ایثارگران، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر در سازمان و استان ها گفت: مطالبه گری حقوق ایثارگران از وظایف اصلی سازمان است زیرا آن ها  بر گردن ما حق بزرگی دارند.

چوبینه تأکید کرد: بدون هیچ منتی تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به ایثارگران به کار می گیریم، بدون تردید کسانی که به ایثارگران خدمت رسانی انجام دهند در ثواب آنها شریک خواهند بود.

 

چوبینه ضمن تشکر از اقدامات انجام شده سازمان برای اجرای قانون تبدیل وضع ایثارگران گفت: شرایط احراز پست، سابقه کاری، کاهش دریافتی، کمبود پست در برخی از استان ها، و تبدیل برخی از پست ها متناسب با شرایط ایثارگران از ‌مشکلات اجرای این طرح است که نیاز به پیگیری جدی از سازمان اداری و استخدامی کشور و سایر مراجع مربوط و حتی مجلس شورای اسلامی دارد .

 

در ادامه داود ناصری امید، مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان، ضمن ارائه گزارشی از آخرین اقدامات مربوط به روند تبدیل وضع کارکنان ایثارگر گفت: آرامش امروز، مدیون رشادت ها و ایثارگری جانبازان و خانواده شهداست و وظیفه دارایم در جهت  منزلت و جایگاه این عزیزان بکوشیم.

 

وی گفت: مشکلات را باید با همدلی و همکاری حل کنیم زیرا همه ما در یک جایگاه ایستاده ایم.

 

در این جلسه همچنین، علی فروزش، مدیرکل دفتر برنامه، بودجه و نوسازی سازمان گفت: در مسیر اجرای این قانون مشکلی نداریم و بودجه لازم برای تبدیل وضعیت ایثارگران پیش بینی شده است.

 

در ادامه، هادیان، سرپرست دفتر گزینش سازمان، گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص گزینش ایثارگران ارائه کرد و بر تسریع در انجام مراحل گزینش ایثارگران تاکید کرد.

 

در این نشست وبیناری، تعدادی از مدیران و ایثارگران ستاد سازمان و ادارات کل استان ها به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

نظرات:

loader