1398/11/15 تعداد بازدید: 668
print
همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر تفاهم نامه آموزشهای مهارتی با اداره آموزش و پرورش استثنایی مشهد منعقد شد.

در چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی آموزش های مهارتی به افراد معلول در آموزش و پرورش استثنایی مشهد در قالب تفاهم نامه ارائه خواهدشد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، همزمان در ایام الله دهه مبارک فجر در جلسه ای با حضور افشین رحیمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی تفاهم نامه آموزشی بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی و مدیریت آموزش و پرورش استثنایی مشهد منعقد شد.

در این جلسه که با حضور معاونین و جمعی از مدیران دو دستگاه تشکیل شد. ابتدا افشین رحیمی با ایراد سخنانی در خصوص توانمند ساختن افراد معلول گفت: امروزه با آموزش مهارت به جوانان می توان اشتغال پایدار و اعتماد به نفس برای آنها بوجود آورد. آموزش های مهارتی گامی نوین در جهت پویایی اقتصاد است.

وی خاطر نشان کرد، آموزش های مهارتی در راستای اجرای عدالت اجتماعی برای افراد معلول یک تکلیف است و با این آموزش ها می توان فرصت اشتغال را فراهم نمود.

در ادامه ی این دیدار، قاسمی پور رئیس آموزش و پرورش استثنایی ضمن قدردانی از همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت: به کارگیری ظرفیت های مشترک فرصت مهارت آموزی را فراهم خواهدکرد و باید به دنبال استفاده از این فرصت ها باشیم.

وی گفت: ما در مدارس آموزش استثنایی از ظرفیت معلمان متخصص برخوردار هستیم و استفاده از این افراد می تواند گامی مهم در جهت آموزش به افراد معلول باشد.

قاسمی پور با تأکید بر شناخت معلمان از روحیات افراد تحت تعلیم گفت: با کمک این افراد می توان به دانش آموزان معلول آموزش مهارت، منطبق با نیاز ارائه گردد.

در پایان این جلسه، تفاهم نامه دو جانبه بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی و اداره آموزش و پرورش استثنایی مشهد مبادله شد.

نظرات:

loader