1401/04/04 تعداد بازدید: 244
print
معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان خبر داد: برگزاری آزمون مهارت شاغلین دفاتر خدمات الکترونیکی قوه قضایی در تیر ماه

علی حسین شهریور با اعلام این خبر گفت: در راستای توسعه خدمات الکترونیکی دولت و به منظور همکاری با دفاتر خدمات الکترونیکی قوه قضایی آزمون مهارتی با هدف سنجش مهارت نیروی شاغل دفاتر خدمات الکترونیکی قوه قضایی، برگزار می گردد.

شهریور گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به منظور تسهیل در ارائه خدمات، کاهش هزینه ها و تسریع در فرآیندها، ثبت نام الکترونیکی متقاضیان  ازطریق سامانه ثبت نام الکترونیکی به  نشانیhttp//:advari.irantvto.ir  از تاریخ 8 لغایت 30 خرداد ماه 1401 در استاندارد مهارت دستیاری حقوقی خدمات الکترونیکی قضایی صورت پذیرفته است.

وی افزود: داوطلبان می توانند از1 الی 2 تیر ماه با مراجعه به نشانی  http//:advari.irantvto.ir  کارت ورود به جلسه را اخذ و از محل حوزه و ساعت برگزاری آزمون اطلاع حاصل نمایند.

 معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت همچنین گفت با اتخاذ تدابیر و پیش بینی مقدمات لازم و برنامه ریزی برگزاری آزمون برای تعداد 3195 نفر از شاغلین دفاتر خدمات الکترونیکی قوه قضایی در روز جمعه 3 تیر صورت پذیرفته است.

وی افزود: سنجش استاندارد شامل دو مرحله دانشی (کتبی) و مهارتی (عملی) می باشد و متقاضیانی که حد نصاب نمره قبولی در آزمون‌های کتبی را اخذ کنند، می‌توانند در آزمون‌های عملی که توسط استان‌ها برنامه‌ریزی و اجرا می‌گردد، شرکت نمایند.

گفتنی است، گواهینامه مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای یکی از معتبر‌ترین مدارکی است که در سراسر کشور و در سطح بین المللی پس از قبولی در آزمون های سنجش مهارت برای متقاضیان پذیرفته شده صادر می‌گردد.

نظرات:

loader