1397/02/31 تعداد بازدید: 677
print
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی از حضور این استان در 15 رشته رقابت های کشوری مسابقات ملی مهارت خبر داد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی گفت: نمایندگان این استان در 15 رشته با دیگر استان ها در مرحله کشوری هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، افشین رحیمی با اشاره به برگزاری مرحله کشوری هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در 33 رشته مهارتی در مرکز تربیت مربی، استان های اصفهان و البرز از حضور نمایندگان این استان در 15 رشته این دوره از مسابقات خبر داد.

وی افزود: 17 تن از کارآموزان توانمند خراسان رضوی در 15 رشته با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای آماده سازی راه یافتگان به مرحله کشوری این دوره از مسابقات در استان اضافه کرد: این کارآموزان در 2 رشته تیمی و 13 رشته انفرادی در حال طی اردوهای آماده سازی هستند.

رحیمی برگزاری اردوهای آماده سازی را گامی در جهت ارتقاء هرچه بیشتر مهارت هیا کارآموزان جهت کسب رتبه های برتر رقابت ها و زمینه ساز حضور جوانان ماهر و فرهیخته در مسابقات جهانی پیش رو (مسابقات جهانی مهارت -2019روسیه) عنوان کرد.

 گفتنی است هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در 20 رشته رقابتی در مرکز تربیت مربی، 10 رشته در استان البرز و 3 رشته در استان اصفهان 23 تیرماه آتی برگزار خواهد شد.

 

نظرات:

loader