1400/09/01 تعداد بازدید: 782
print
مدیر کل دفتر موسسات کارآموزی آزاد و مشارکت های مردمی، سازمان آموزش  فنی وحرفه ای کشور منصوب شد

طی حکمی از سوی دکتر غلامحسین حسینی‌نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور« محمد هادی حبیبی ماچیانی» به سمتمدیر کل دفتر موسسات کارآموزی آزاد و مشارکت های مردمیسازمان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، طی حکمی از سوی دکتر غلامحسین حسینی‌نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور «محمد هادی حبیبی ماچیانی» به سمتمدیر کل دفتر موسسات کارآموزی آزاد و مشارکت های مردمیسازمان منصوب شد.

 در این حکم آمده است:

جناب آقای محمدهادی حبیبی ماچیانی

سلام علیکم

نظر به پیشینه تخصصی، تعهد و تجارب جنابعالی و به پیشنهاد معاون محترم آموزش، به موجب این حکم به سمت "مدیرکل دفتر موسسات کارآموزی آزاد و مشارکت های مردمیمنصوب می شوید.

انتظار دارد با حسن تدبیر، رعایت مقررات و نظرات معاونت مربوطه و هماهنگی دفاتر ستادی و نیز همراهی مدیران و همکاران آن دفتر، ضمن حفظ انسجام سازمانی و ارتقاء سطح خدمات، اهتمام کامل در رعایت اصول "عدالت محوری"، "انقلابیگری"، "مردم داری"، "پاکدستی" و "قانون مداری" را معمول نمائید. در دوره جدید خدمت که وزارت متبوع، وزارت مردم و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور سازمان مردم، انگاشته می شود توجه به بهبود کیفیت خدمات آموزشی به مردم عزیز، توسعه همکاری با آموزشگاه های آزاد و شرکاء اجتماعی سازمان و جامعه هدف به منظور تحقق سیاست های کلی اشتغال، ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مطلوب نظر است که با آینده نگری، آینده پژوهی و به کاربست مدل های آموزشی نوین مهارتی و تعاملات با بخش خصوصی و مردمی محقق خواهید ساخت.

امید است با اتکال به حضرت باریتعالی در انجام وظایف محوله، گام های مؤثری در راستای تحقق اهداف عالیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان بردارید.

نظرات:

loader