1400/10/26 تعداد بازدید: 311
print
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به استان خوزستان سفر کرد

غلامحسین حسینی نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به منظور بازدید از مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان های استان خوزستان و شرکت در شورای اداری، جمعه 24 دی ماه به این استان سفر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، بازدید از کارگاه های آموزشی مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان اندیکا، دیدار با علیرضا ورناصری، نماینده مردم شریف شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا و امراله نوذری، فرماندار شهرستان اندیکا، دیدار با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، شرکت در جلسه شورای اداری استان، بازدید از مرکز آموزش فنی وحرفه ای زندان مرکزی اهواز، شرکت در جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در شهرستان آبادان از برنامه های سفر رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به استان خوزستان است.

بنا براین گزارش، دیدار و گفتگو با علیرضا ورناصری، نماینده مردم شریف شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی و امراله نوذری، فرماندار شهرستان اندیکا، بازدید از کارگاه‌های آموزشی مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان اندیکا و دیدار با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در اهواز، از برنامه های روز نخست سفر، حسینی نیا، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به استان خوزستان می باشد.

این گزارش می افزاید: شنبه 25 دی ماه، حسینی نیا در جلسه شورای اداری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خوزستان شرکت خواهد کرد و از مرکز آموزش فنی و حرفه ای زندان مرکزی اهواز بازدید می کند.

حضور در جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در شهرستان آبادان از دیگر برنامه های رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در سفر به استان خوزستان است.

نظرات:

loader