1398/07/16 تعداد بازدید: 1061
print
بررسی ظرفیت های  همکاری مشترک اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی و اتاق اصناف مشهد

طی دیدار مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان و رئیس اتاق اصناف مشهد ظرفیت های همکاری مشترک این دو دستگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی طی این دیدار که در محل دفتر ریاست اتاق اصناف مشهد انجام شد مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی ضمن تشکر از تعاملات اتاق اصناف  طی سنوات گذشته در راستای توانمندسازی و ارتقای آموزش های در حوزه شاغلین  اظهار داشت : استفاده از ظرفیت واحدهای صنفی جهت اجرای آموزش های مهارتی موجب بهبود  کیفیت  سطح خدمات به مردم خواهد شد.

افشین رحیمی گل خندان با اشاره به استفاده از مسئولیت اجتماعی واحدهای صنفی به منظور بکارگیری مهارت آموز در بنگاههای اقتصادی نسبت به معرفی افراد جهت شرکت در طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی و مهارت آموزی دوگانه تاکید نمود. 

  ریاست اتاق اصناف مشهد نیز ضمن اعلام رضایت از نتایج همکاریهای صورت گرفته با اداره کل آموزش فنی و  حرفه ای در خصوص ادامه همکاری ها با آموزش فنی و حرفه ای اعلام آمادگی کرد و افزود: اتاق اصناف در جهت اجرای طرح آموزش مهارت دوگانه و مهارت آموزی در محیط کار واقعی در واحدهای صنفی اطلاع رسانی لازم را صورت خواهد داد. 

نظرات:

loader