1401/03/24 تعداد بازدید: 223
print
بازدید رئیس و اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناری مجلس شورای اسلامی از دستاوردهای مهارتی کارآموزان در مرکز تخصصی مهارت و فناوری خوردرو ۹ دی

رئیس و اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از ظرفیت های آموزشی و دستاوردهای مهارتی در مرکز تخصصی مهارت و فناوری خوردرو ۹ دی بازدید کردند.

رئیس و اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از ظرفیت‌های آموزشی و دستاوردهای مهارتی در مرکز تخصصی مهارت و فناوری خوردرو ۹ دی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، رئیس و اعضای کمیسیون آموزش،  تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، از کارگاه آموزشی هیدرولیک و پنوماتیک، نقاشی و صافکاری خودرو، آموزش مجازی ریمپ ‌‌و سیستم سوخت رسانی خودرو مرکز تخصصی مهارت و فناوری خوردرو ۹ دی  بازدید میدانی به عمل آوردند.

 

 

بر اساس این گزارش همچنین اعضای کمیسیون ضمن بازدید از کارگاه آموزشی تعمیر موتور خودروی بنزینی مرکز تخصصی مهارت و فناوری خوردرو ۹ دی ویژه کارکنان وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با کارآموزان و مربیان کارگاه های آموزشی به گفتگو پرداختند.

 

 

این گزارش می افزاید: ضرورت تعامل بیش از پیش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در توسعه مهارت آموزی با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در راستای ایجاد اشتغال پایدار نکته‌ای بود که اعضای کمیسیون در این بازدید به آن تأکید داشتند.

نظرات:

loader