1399/04/02 تعداد بازدید: 1145
print
انعقاد تفاهم نامه آموزش کارآفرینی و کسب و کارهای نوین استارتاپی

تفاهم نامه چندجانبه آموزش کارآفرینی با هدف توسعه و ترویج خدمات آموزشی برای کسب و کارهای نوین و استارتاپی در مشهد امضاء شد.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، تفاهم نامه چندجانبه به منظور آموزش کارآفرینی با هدف توسعه و ترویج خدمات آموزشی برای کسب و کارهای نوین و استارتاپی با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دانشگاه آزاد اسلامی، انجمن های صنفی، مراکز شتاب دهنده و مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی منعقد شد.

در این جلسه مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان به تشریح فعالیت های این اداره کل پرداخت و گفت: فضاها و ظرفیت های آموزشی در این اداره کل برای آموزش کسب و کار مهیا است و دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی و صاحبان ایده ها می توانند از امکانات، اساتید متخصص و فرصت های آموزشی استفاده کنند.

رحیمی افزود: امروز کارآفرینی مشاغل استارتاپی فضاهای بسیار زیادی از فعالیت های اقتصادی را به خود اختصاص داده و ورود به این عرصه نیازمند آموزش های تخصصی است که در این اداره کل این توان بالقوه به لحاظ امکانات موجود است. در ادامه مدیران بخش های مختلف نسبت به اهمیت آموزش مهارتی، مطالبی را بیان نمودند.

در پایان تفاهم نامه چندجانبه بین مدیران مجموعه های یادشده به امضاء رسید و از این پس فارغ التحصیلان و دانشجویان می توانند آموزش های استارتاپی در قالب این تفاهم نامه را از مرکز آموزشی دریافت نمایند. 

نظرات:

loader