1400/07/08 تعداد بازدید: 411
print
افتتاح بزرگترین مجموعه گوهرتراشی خراسان رضوی درمرکزآموزش فنی وحرفه ای شهرستان گناباد

 افتتاح بزرگترین مجموعه گوهرتراشی خراسان رضوی درمرکر آموزش فنی وحرفه ای شهرستان گناباد باحضورمدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خراسان رضوی وجمعی از مدیران استانی وشهرسنان گناباد باهدف ایجاد اشتغال بین جوانان .

در این مرکز سنگ های زینتی و قیمتی به زیور آلات تبدیل می شود. و مقدمه ای برای اشتغال است.

 

مهندس صفایی نماینده مردم گناباددرایگ جلسه عنوان داشت:باید آموزش های فنی و حرفه ای فراگیر شود و این حرکت در آموزش و پرورش‌ در حال اجراست تا این آموزش ها زمینه ای برای اشتغال زایی باشد.

 

مهندس افشین رحیمی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی هم در جلسه افتتاحیه اولین مرکز گوهر تراشی خراسان در گناباد اظهار داشت: این روزها باید به سمتی برویم تا وابستگی خود را با سمت اعتبارات دولتی کم کنیم و این مرکز نیز در این راستا تشکیل شده است.

 

مهندس قربانی فرماندار گناباد درحاشیه این افتتاح عنوان کرد: در پی رهنمود های مقام معظم رهبری در زمینه اشتغال این مجموعه راه اندازی و افتتاح شده و ما در گناباد ۵ مرکز فنی و حرفه ای فعال داریم و همچنین ۱۷۵ واحد تولیدی فعال در شهرستان گناباد وجود دارند.

 

مهندس مروج رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان گناباد دراین جلسه اذعان داشت: هدف از ایجاد راه اندازی مرکز گوهرتراشی گناباد ایجاد اشتغال بین جوانان بوده است. در این مرکز سنگ های زینتی و قیمتی به زیور آلات تبدیل می شود. و مقدمه ای برای اشتغال است.

 

گفتنی است برخی از سنگ های زینتی و قیمتی گناباد و فردوس در مرکز گوهرتراشی مرکز فنی و حرفه ای گناباد مورد استفاده می گیرند.

 

لازم به توضیح است که مجموعه گوهرتراشی مرکزآموزش فنی وحرفه ای شهرستان گناباد به کمک خیر محترم ،آقای ابوالحسن پاکدامن در محله قصبه شهر گنابادافتتاح شد. پنجشنبه ۸مهرماه ۴۰۰

نظرات:

loader