1397/02/03 تعداد بازدید: 854
print
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی دربرنامه رادیویی سرای زندگی:  توانمندسازی نیروی انسانی، نقشی بسزا در تحقق شعار سال و حمایت از کالای ایرانی دارد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی در برنامه رادیویی سرای زندگی گفت: یکی از مولفه های گرایش و حمایت مردم از کالای ایرانی افزایش کیفیت محصولات تولید داخل می باشد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل  اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، افشین رحیمی با حضور در برنامه رادیویی سرای زندگی به نقش آموزش های مهارتی در تحقق شعار سال جاری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی پرداخت و اظهار کرد: قطعا یکی از مولفه های گرایش و حمایت مردم از کالای ایرانی افزایش کیفیت محصولات تولید داخل می باشد.

وی ادامه داد: این ارتقاء کیفیت با افزایش مهارت نیروی انسانی تولید کننده محصولات امکانپذیر است که در این میان می توان به نفش ویژه آموزش های مهاریت پی برد که با افزایش توانمندی منابع انسانی می تواند در تحقق شعار سال مثمر ثمر واق شود.

وی در ادامه با اشاره به جمعیت جوانان فارغ التحصیل دانشگاهی خاطر نشان کرد: اکنون زمانی است که بایستی علاوه بر مهارت های فنی، مهارت های غیر فنی نظیر کارآفرینی را نیز آموزش داد تا بتوان به تقاضای بازار برای حضور افراد کارآفرین پاسخ داد.

رحیمی با اشاره برگزاری اولین جشن تقدیر از مهارت آموختگان کارآفرین و تقدیر از 91 مهارت آموخته کارآفرین استان از برگزاری همایش کشوری در این زمینه خبر داد.

وی در ادامه از اجرای طرح آموزش زنان سرپرست خانوار حاشیه شهر گفت و افزود: در پی تفاهمنامه منعقده وزارت کشور و سازمان آموزش فنی و حرفه ای، آموزش های رایگان برای جامعه هدف ارائه می شود.

 

رحیمی هدف از اجرای این طرح را ایجاد زمینه اشتغال برای زنان سرپرست خانوار عنوان کرد.            

 

نظرات:

loader