1399/04/31 تعداد بازدید: 1344
print
توسعه آموزش های فنی وحرفه ای زمینه ساز ((اشتغال مهارت محور))

استاندار خراسان رضوی به مناسبت هفته ملی مهارت در دیدار مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان گفت: استان خراسان رضوی با توجه به پتانسیل های بالقوه ای که دارد باید با توسعه آموزش های فنی وحرفه ای زمینه ساز ((اشتغال مهارت محور)) باشد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی با استاندار این استان دیدار داشت.

در این نشست افشین رحیمی ضمن تبریک هفته ملی مهارت، فعالیت های این اداره کل در زمینه آموزش های مهارتی تشریح کرد و آغاز ثبت نام نوزدهمین مسابقات ملی مهارت را اعلام نمود.

 در ادامه استاندار خراسان رضوی ضمن تقدیر از فعالیت ها در این اداره کل گفت: وقتی جهش تولید به عنوان شعار سال قرار می گیرد باید جهش مهارت در جامعه به عنوان یک ضرورت عنوان شود تا جهش تولید محقق شود.

وی افزود: بی شک تلفیق دانش و مهارت وخلاقیت برای جوانان ایران اسلامی زمینه و بسترساز مناسبی برای اشتغال مولد و پایدار توأم با کار آفرینی است.

علیرضا رزم حسینی با تصریح بر این که نیروی انسانی بزرگترین سرمایه ایران اسلامی است گفت باید با مهارت آموزی به جوانان معضل بزرگ بیکاری را ریشه کن کرد و

تأکید کرد که اشتغال همراه با مهارت محقق می شود.

ایشان گفت: داشتن مهارت و شغل هر دو پایه های دستیابی به موفقیت است و سرعت تغییرات تکنولوژی ضرورت آموزش های فنی وحرفه ای را در جامعه نمایان می سازد.

در پایان استاندار خراسان رضوی اینگونه بیان داشت که پیشرفت، توسعه، بالندگی، ایجاد فرصت های شغلی پایدار و استفاده از نیروی انسانی ماهر و متخصص در گرو توسعه آموزش های فنی وحرفه ای است.

نظرات:

loader