1397/05/29 تعداد بازدید: 857
print
 تاکید معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از عدم ارائه برنامه و طرح های تک بعدی در انجام امور

معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در جمع مدیران کل ادارت آموزش فنی و حرفه ای مناطق 1 و 8 در مشهد گفت: برنامه ای قابلیت اجرا دارد که به دور از تک بعدی نگری است.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، رضا باجولوند در همایش هم اندیشی و تعاملات منطقه ای ادارت کل  آموزش فنی و حرفه ای مناطق 1 و 8 کشور که در مشهد در حال برگزاری است اظهار کرد:

وی بر ارائه برنامه  ها و طرح هایی به دور از تک بعدی نگری تاکید کرد و افزود: لازم است که همه جوانب سنجیده و لحاظ شود و برنامه ها از نظم بهتری برخوردار گردند.

وی خواستار توجه بیشتر دبیران مناطق و استان ها به دستورالعمل هاو پیام های رئیس سازمان شده و اضافه کرد: ضروری است که در طرح ها به مشکلات چرخه آموزش توجه بیشتری صورت گیرد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور همچنین از لزوم ارائه پروژه هایی گفت که فازبندی شده باشند.

باجولوند با اشاره به برگزاری و اتمام هجدهمین مسابقات ملی مهارت از مدیران خواست که نقاط ضعف و قوت استان متبوع خود را شناسایی کرده و از استان های موفق در هر رشته الگو کسب نمایند.

 

نظرات:

loader