1397/05/21 تعداد بازدید: 836
print
تاکید رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی بر توسعه آموزش های مهارتی در استان

در دیدار رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مطرح شد: حمایت همه جانبه مجمع از توسعه آموزش های مهارتی در استان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، در نشست حمید بنائی رئیس مجمع نمایندگان استان و افشین رحیمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی توسعه اموزش های فنی و حرفه ای و همچنین وضعیت آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای مورد ارزیابی قرار گرفت.

در این نشست بنائی ضمن تاکید بر حمایت همه جانبه مجمع نمایندگان استان از توسعه آموزش های فنی و حرفه ای درسطح استان اظهار کرد: در همین راستا و جهت بررسی وضعیت امور آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای و بهبود این وضعیت نماینده مشهد در دیداری با شهردار مشهد به بحث و تبادل نظر پرداخته است.

وی از آموزش های  مهارتی به عنوان راهی برای رسیدن  به اشتغال پایدار نام برد و افزود:  به همین جهت است که بایستی همه  ظرفیت ها برای ادامه روند مطلوب آموزش های  فنی و حرفه ای، بهتر و بیشتر از گذشته به کار گرفته شود.

در این نشست مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی به تشریح فعالیت های دستگاه متبوع خود پرداخت و ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های آموزشی و توسعه ای از ابتدای سال، از اجرای موفقیت آمیز دو طرح آموزش زنان سرپرست خانوار ساکن در سکونتگاه های غیر رسمی و  مهارت آموزی در محیط واقعی کار سخن گفت.

نظرات:

loader