1397/05/21 تعداد بازدید: 820
print
انعقاد تفاهمنامه همکاری آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی و دانشگاه علمی کاربردی چینی مقصود

تفاهمنامه همکاری آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی و دانشگاه علمی کاربردی چینی مقصود به امضا رسیده و مبادله شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی در اجرای تفاهمنامه همکاری آموزشی بین سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و وزارت علوم تحقیقات و فناوری و در راستای اهداف توسعه علم و فناوری نقشه جامع علمی کشور و اجرای طرح توانمندسازی مهارتی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی با رویکرد اشتغال و به منظور هم افزایی در استفاده از توانایی ها و امکانات طرفین، تفاهمنامه همکاری آموزشی با حضور افشین رحیمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان و محمد حسن بداغی رئیس دانشگاه  علمی کاربردی چینی مقصود به امضا رسید و مبادله شد.

این تفاهمنامه با هدف ارتقاء شایستگی ها و صلاحیت های حرفه ای دانشجویان و دانش آموختگان  دانشگاه و برآوردن نیاز کشور به منابع انسانی کارآمد و دارای تجارب فنی، مهارتی و حرفه ای و همچنین فراهم سازی بسترهای اشتغال مولد دانش آموختگان رشته های مختلف و استفاده از ظرفیت های آموزشی و پژوهشی طرفین در راستای انجام ماموریت ها و تکالیف سازمانی و تربیت نیروی کار ماهر به امضا رسید.

براساس این تفاهمنامه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای متعهد شده است که بازنگری استانداردهای آموزشی موجود با تدوین استانداردهای آموزشی مورد نیاز، بررسی و تصویب نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل مشاغل مرتبط با هریک از رشته  های تحصیلی را عهداه دار شود.

همکاری در اجرای پروژه های ساخت پایان دوره تحصیلی دانشجویان، ارزشیابی و سنجش مهارت کار آموزان بر اساس تقویم و برنامه زمان بندی اداره کل و صدور گواهینامه صلاحیت شغلی ار جمله دیگر تعهدات این اداره کل می باشد.

همچنین دانشگاه علمی کاربردی چینی مقصود نیز در بخشی ازاین تفاهنامه متعهد شده است که همکاری لازم را در جهت اجرای طرح کارورزی دانش آموختگان و انجام نیاز سنجی آموزشی در ارتباط با مشاغل شناسایی شده مصوب با بهره گیری از بنگاه های اقتصادی ذیربط و دانشجویان رشته های تحصیلی را در کنار دیگر تعهدات خود به انجام رساند.

نظرات:

loader