1399/03/26 تعداد بازدید: 1222
print
اشتغال مهارت آموزان در شهرستان درگز با مساعدت نمایندگی بنیاد برکت

نمایندگی بنیاد برکت در شهرستان درگز به مهارت آموزان جهت کار آفرینی وام قرض الحسنه و برای سایر کارآموزان آموزش دیده فرصت اشتغال فراهم خواهدکرد.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی در بازدید مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان از شهرستان درگز در جلسه ای که با حضور فرماندار، مدیر نمایندگی بنیاد برکت (معین اقتصادی شهرستان) و مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تشکیل شد مقرر شد نمایندگی بنیاد برکت در شهرستان با در اختیار داشتن اعتباراتی خاص به مهارت آموزانی که قصد کارآفرینی داشته باشند وام قرض الحسنه اعطاء نمایند.

همچنین این نمایندگی تاحد ممکن فرصت اشتغال برای کارآموزان ایجاد نماید.

در این جلسه فرماندار ضمن خیرمقدم و تقدیر از مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان به لحاظ توجه و اهمیت ویژه به مهارت آموزی در منطقه درگز گفت: حضور افشین رحیمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان در این شهرستان موجب شد تا این مهم در این منطقه از اهمیت خاصی برخوردار باشد.

وی با اشاره به مشکلات عمده در شهرستان گفت: تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات مرکز آموزش فنی و حرفه ای درگز انجام خواهیم داد.

در ادامه افشین رحیمی ضمن تقدیر از فرماندار و مسئولین شهرستان به اهمیت مهارت آموزی گفت: مقام معظم رهبری حفظه الله سال 1399 را سال جهش تولید قرار داده اند و مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در راستای این شعار، فرموده است که جهش تولید با جهش مهارت مقدور است یعنی اینکه درجه اهمیت مهارت آموزی به حدی است که مسئولین در جامعه در کنار آموزش های دانشگاهی، آموزش مهارت را باید توسعه دهند تا این شعار تحقق پیدا کند.

در ادامه مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان از فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان و مدیر نمایندگی بنیاد برکت خواست با توجه به نقش و اهمیت مهارت آموزی در ایجاد اشتغال و تثبیت اشتغال موجود، نسبت به تجهیز حداقل یک کارگاه آموزشی جدید با توجه به نیاز شهرستان توسط بنیاد برکت اقدام نمایند.

نظرات:

loader