1399/07/14 تعداد بازدید: 1206
print

آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای هورباد با تأمین تجهیزات رشته تبرید و تهویه در برگزاری مرحله استانی نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت همکاری نمود.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای هورباد با مدیریت سیدمحمدرضا حمیدی شاندیز به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه تولیدی، بازرگانی و خدماتی بهتا بوده که با همراهی برند "ریوکو" که یکی از نام های تجاری و محصولات این مجموعه بزرگ و مستعد می باشد. در راستای هم افزایی بخش های دولتی و خصوصی در برگزاری نوزدهمین مسابقات ملی مهارت استان نسبت به تأمین تجهیزات حرفه تأسیسات (تبرید و تهویه) اقدام نمود.

این همکاری در قالب تهیه استندهای آموزشی، کولرهای گازی اسپلیت و یونیت های خارجی به منظور آماده سازی سالن برگزاری المپیاد و تهیه لباس های ویژه رقابت کنندگان و مستندسازی صورت پذیرفت.

افشین رحیمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان، سیدمحمدرضا حمیدی مدیریت آموزشگاه هورباد، عباس مهاجربعد مسئول مسابقات استان به همراه معاونین و مسئولین ستادی از برگزاری مسابقه در این سایت بازدید داشتند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن تشکر از حمایت های بخش خصوصی، یادآور شد لازم است که این همکاری ها گسترش یابد.

در پایان مدیریت آموزشگاه هورباد نیز آمادگی خود را جهت حضور و حمایت های همه جانبه مجموعه "بهتا تهویه" به صورت گسترده تر در قالب حضور در مرحله کشوری نوزدهمین مسابقات ملی مهارت اعلام نمود.

نظرات:

loader