1398/01/26 تعداد بازدید: 1267
print
فرماندار صالح آباد: آموزش های فنی و حرفه ای  کلید مشکل اشتغال در این شهرستان مرزی و محروم است

فرماندار صالح آباد گفت: تاسیس مرکز فنی و حرفه ای نیاز مبرم جوانان این شهرستان است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، علی نصریان فرماندار شهرستان تازه تاسیس صالح آباد  در نشستی با رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای تربت جام، در جهت راه اندازی شعبه مرکز آموزش فنی و حرفه ای  در صالح آباد به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این دیدار نصریان آموزش های فنی و حرفه ای را کلید گشودن مشکل اشتغال  در این شهرستان مرزی و محروم دانست.

فرماندار صالح آباد همچنین ایجاد شهرستان و نیاز به ادارات مستقل ،بعد مسافت تا شهرستان تربت جام،محرومیت مردم و عدم توانایی ایشان در استفاده از خدمات آن مرکز و نیاز مبرم جوانان این منطقه برای بهره مندی از آموزش های مهارتی را دلایل مهم برای تاسیس مرکز ثابت و مستقل در این شهرستان برشمرد.

وی درادامه از بسیج امکانات فرمانداری و آمادگی تمام ارگانهای مستقر برای استقرار کامل تمامی ادارات و خصوصا مرکز آموزش فنی وحرفه ای در شهرستان صالح آباد خبر داد.

مهدی سرداریان رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای تربت جام نیز در ابتدا با ابراز خوشحالی از حضور در شهرستان مرزی صالح آباد آمادگی تام خود جهت رایزنی با مدیر کل محترم و مجموعه ادره کل و کمک و مساعدت کامل مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 20 تربت  را اعلام نمود .

در ادامه این نشست که با حضور رئیس اداره جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار شد، رئیس اداره جهاد  کشاورزی قول مساعد جهت واگذاری محل استقرار مرکز آموزش فنی و حرفه ای را داد .

 

 

نظرات:

loader