1397/01/21 تعداد بازدید: 1037
print

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای تربت جام گفت: در سال 96بیش از 80 درصد تعهدات آموزشی مرکز محقق شده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، مهدی سرداریان در دیدار نوروزی با همکاران مرکز با مثبت بر شمردن عملکرد سال 1396 به تشریح اقدامات و فعالیت های مرکز پرداخت.

وی در این دیدار از تحقق بیش از 80 درصد از تعهدات آموزشی خبر داد و افزود : مرکز در بخش دولتی (شامل مرکز ثابت، روستاها، شعب شهری، جوار دانشگاه، زندان، پادگان و کمپ ترک اعتیاد)به میزان 342 هزار و 972 نفر ساعت، آموزشگاه های آزاد370 هزار و 416 نفر ساعت و در مجموع 713 هزار و 388 نفر ساعت  آموزش به شهروندان ارائه نموده است.

وی همچنین عملکرد مرکز در بخش تفاهم نامه های آموزشی را با ستاد مبارزه با مواد مخدر، تفاهم نامه با دانشگاه ها، شرکت میهن یدک گرمسار،شرکت توانیر،کمیته امداد امام خمینی (ره)، کمیساریای عالی سازمان ملل،معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، وزارت آموزش و پرورش(شاخه کار دانش)،شهرک صنعتی،سازمان بسیج سازندگی،ستاد کل نیروهای مسلح،اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و سازمان زندان ها را معادل 1369 نفر دوره آموزشی بر شمرد.

در ادامه سرداریان در حوزه مشاوره و رهگیری از محقق شدن 170 درصدی تعهدات سازمانی خبر داد و گفت: در حوزه آزمون، سنجش و ارزشیابی، مرکز قریب به 5 هزار نفر را به آزمون های هماهنگ، الکترونیکی آنلاین،داوطلبان سرباز،صنایع ساختمان و تفاهم نامه فرش معرفی نموده است که از این میان تعداد 4243 نفر درآزمون های مذکور شرکت کرده که بالغ بر 90 درصد آنها موفق به قبولی و اخذ گواهینامه مهارت گردیده اند.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای تربت جام در پایان پس از بیان دیگر فعالیت های جنبی از قبیل امور فرهنگی، بازدیدها و دیگر امور جانبی از زحمات و تلاش های پرسنل خدوم مرکز تشکر و قدردانی نمود.

 

نظرات:

loader